ZWROTY

Wiemy, że zakupy online mogą być stresujące, szczególnie gdy chodzi o dopasowanie rozmiaru. Dlatego stworzyliśmy prostą i przyjazną politykę zwrotów, która daje Ci pełną kontrolę i spokój ducha. Masz aż 30 dni na przymierzenie i podjęcie decyzji!

Poniżej opisujemy 2 opcje, jak dokonać zwrotu.


1 OPCJA 

Odeślij za darmo produkt przez  szybkiezwroty.pl 

1.  Wypełnij: FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR 

2. Wypełnij formularz nadania paczki na https://szybkiezwroty.pl/pl wybierając nasz sklep i postępując zgodnie z instrukcją na stronie

3. Zapakuj produkty w opakowanie zwrotne (możesz użyć tego samego pudełka, w  którym otrzymałeś/aś produkty. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów noszenia ani zniszczeń. Produkty muszą posiadać oryginalne metki.

Instrukcja nadawania paczki przez Szybkiezwroty.pl

1. Nadaj zwrot przez aplikację InPost - bardzo polecamy to rozwiązanie. Prawdopodobnie tak jak my uwielbiasz apkę do paczkomatów.


2. Nadaj zwrot przez stronę Szybkiezwroty.pl 



2 OPCJA 

Możesz dokonać  zwrotu w inny sposób niż poprzez szybkiezwroty.pl, ale wtedy koszty wysyłki są po Twojej stronie, nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. 

1. Wybierz firmę kurierską.

2. Zapakuj przesyłkę zgodnie z zaleceniami powyżej.

3.  Wypełnij nasz formularz zwrotu lub wymiany (formularz nie wymaga drukowania, wypełnij a my będziemy wiedzieć co dalej): FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR

4.  Odeślij przesyłkę na adres:

BOLDWEAR Sp. z o.o.

UL. IWASZKIEWICZA 46,

52-211 WROCŁAW



Podsumowanie najważniejszych informacji:

– Na zwrot lub wymianę produktu masz 30 dni od momentu otrzymania paczki.

– Koszt nadania zwrotu innego niż przez szybkiezwroty pozostaje po Twojej stronie, nie przyjmujemy paczek nadanych "za pobraniem"

– Prosimy o odesłanie produktów w stanie nieużywanym, niezabrudzonym, z metkami.

– Zwrotom nie podlega bielizna.

– Wyślij paczkę bezpośrednio na wskazany adres. Nie odbieramy zwrotów w punktach odbioru.

Częste pytania

Ile mam czasu na zgłoszenie zwrotu?

Wydłużamy czas na zwrot z 14 dni, aż na 30 od dnia otrzymania zamówienia. Zastanów się na spokojnie.

Czy można wysłać zwrot i wymianę w jednej paczce?

A można. Jak najbardziej. Jeszcze jak. Pamiętaj, żeby dołączyć formularze zwrotu i wymiany lub napisać nam w mailu co zwracasz, a co wymieniasz.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce różne zamówienia?

Spokojnie możesz spakować zwroty z kilku zamówień do jednej paczki. Wystarczy, że dopiszesz nam wszystkie numery zamówień w formularzu lub wyślesz info mailem.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Chcesz wymienić produkt? Pomożemy!

Możesz bez problemu wymienić na:

inny rozmiar (na przykład gdy L okazało się za małe)

inny kolor (jeśli granatowy nie do końca Ci podszedł)

Wymiana działa tylko dla identycznego modelu w tej samej cenie. Spodobał Ci się inny model? Najszybciej będzie zrobić zwrot i złożyć nowe zamówienie na wymarzony produkt.

Ważne: wymiany realizujemy tylko dla zamówień krajowych.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki?

Pieniące zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup. Jeśli jednak wybrana została opcja płatności za pobraniem należy zgodnie z instrukcją zwrotów wypełnić FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR. Najczęściej pieniądze wracają na Twoje konto jeszcze tego samego dnia! A nawet w najbardziej skrajnym przypadku nie będziesz czekać dłużej niż 7 dni roboczych.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Tylko w przypadku, jeśli zakupione produkty były opłacone za pobraniem przy odbiorze paczki. Wtedy konieczne jest uzupełnienie numeru konta w FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR.

Czy mogę zwrócić produkty przez paczkomat?

No pewnie. Użyj aplikacji InPost lub strony szybkiezwroty.pl Jeśli chcesz nadać zwrot przez innego kuriera niż korzystając z szybkiezwroty.pl, wówczas koszt wysyłki jest po Twojej stronie.

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Możesz zatrzymać nasze pudełko!

Wiemy, że nasze opakowania często znajdują u Was nowe zastosowanie (i super!). Dlatego śmiało możesz odesłać zwrot w dowolnym innym opakowaniu - ważne tylko, żeby produkty były dobrze zabezpieczone na czas podróży.

Nie masz pomysłu na wykorzystanie pudełka? Odeślij je do nas, a my damy mu drugie życie przy kolejnych zamówieniach. W ten sposób razem dbamy o planetę 🌱

Czy przy wymianie rabat zostaje zachowany?

No pewnie!