Zwroty i wymiana

Wiemy, że zakupy online mogą być stresujące, szczególnie gdy chodzi o dopasowanie rozmiaru. Dlatego stworzyliśmy prostą i przyjazną politykę zwrotów, która daje Ci pełną kontrolę i spokój ducha. Masz aż 30 dni na przymierzenie i podjęcie decyzji!

Jak zwrócić lub wymienić produkt

1. Darmowe zwroty z Szybkiezwroty.pl (Rekomendowane)

  1. Opcja pierwsza zwrot przez aplikację InPost - bardzo polecamy to rozwiązanie. Prawdopodobnie tak jak my uwielbiasz apkę do paczkomatów.


  2. Opcja druga to zwrot przez stronę Szybkiezwroty.pl 


2. Zwrot kurierem na własny rachunek

  1. Uzupełnij formularz zwrotu i poinformuj nas o zamiarze zwrotu

    Uzupełnij formularz i dodaj go do paczki lub wyślij na email hello@boldwear.pl 

  2. Przygotuj paczkę

    • Spakuj ubrania w oryginalne opakowanie lub podobne pudełko
    • Upewnij się, że produkty mają wszystkie metki i nie były używane - nie noszą śladów zabrudzeń, antyperspirantów, potu, sierści etc. 

  3. Wyślij na nasz adres

    Boldwear Sp. z o.o.
    UL. KWIATOWA 21,
    55-040 PEŁCZYCE

  4. Poczekaj na przyjęcie zwrotu

    Rozpatrujemy zwrot zazwyczaj w 24h. Jeśli produkty są zniszczone i noszą ślady użytkowania nie będziemy mogli zaakceptować zwrotu i odeślemy je na Twój adres.

  5. Otrzymaj zwrot

Formularze do pobrania

Zasady zwrotów i wymiany

  • Na zwrot lub wymianę produktu masz 30 dni od momentu otrzymania paczki.
  • Koszt nadania zwrotu pozostaje po Twojej stronie, nie przyjmujemy paczek nadanych "za pobraniem"
  • Przy wymianie rozmiaru płacisz tylko za przesyłkę do nas - wysyłkę nowego produktu pokrywamy my.
  • Prosimy o odesłanie produktów w stanie nieużywanym, niezabrudzonym, z metkami.
  • Zwrotom nie podlega bielizna. 
  • Jeśli zauważymy ślady użytkowania produktu, skontaktujemy się z Tobą.
  • Wybierz dogodny dla siebie sposób wysyłki zwrotu, ale pamiętaj, by wysłać paczkę bezpośrednio na adres naszego magazynu. Nie odbieramy zwrotów w punktach odbioru.

Częste pytania

Ile mam czasu na zgłoszenie zwrotu?

Wydłużamy czas na zwrot z 14 dni, aż na 30 od dnia otrzymania zamówienia. Zastanów się na spokojnie.

Czy można wysłać zwrot i wymianę w jednej paczce?

A można. Jak najbardziej. Jeszcze jak. Pamiętaj, żeby dołączyć formularze zwrotu i wymiany lub napisać nam w mailu co zwracasz, a co wymieniasz.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce różne zamówienia?

Spokojnie możesz spakować zwroty z kilku zamówień do jednej paczki. Wystarczy, że dopiszesz nam wszystkie numery zamówień w formularzu lub wyślesz info mailem.

Nie mogę wydrukować formularza - czy dalej mogę zwrócić produkty?

Wybierasz Wygodne zwroty? Super! Nie musisz drukować żadnych papierów - wszystko załatwisz online podczas generowania etykiety zwrotu.

A jeśli wysyłasz paczkę samodzielnie i nie masz jak wydrukować formularza, nie przejmuj się! Masz kilka prostych opcji:

napisz do nas na hello@boldwear.pl

albo po prostu dołącz do paczki kartkę z informacją, co zwracasz lub wymieniasz

To wszystko! My już zajmiemy się resztą.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Chcesz wymienić produkt? Pomożemy!

Możesz bez problemu wymienić na:

inny rozmiar (na przykład gdy L okazało się za małe)

inny kolor (jeśli granatowy nie do końca Ci podszedł)

Wymiana działa tylko dla identycznego modelu w tej samej cenie. Spodobał Ci się inny model? Najszybciej będzie zrobić zwrot i złożyć nowe zamówienie na wymarzony produkt.

Ważne: wymiany realizujemy tylko dla zamówień krajowych.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki?

Najczęściej pieniądze wracają na Twoje konto jeszcze tego samego dnia! A nawet w najbardziej skrajnym przypadku nie będziesz czekać dłużej niż 7 dni roboczych.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Nie, pieniądze wrócą na to samo konto, z którego dokonano płatności.

Czy mogę zwrócić produkty przez paczkomat?

No pewnie. Użyj aplikacji InPost lub strony szybkiezwroty.pl

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Możesz zatrzymać nasze pudełko!

Wiemy, że nasze opakowania często znajdują u Was nowe zastosowanie (i super!). Dlatego śmiało możesz odesłać zwrot w dowolnym innym opakowaniu - ważne tylko, żeby produkty były dobrze zabezpieczone na czas podróży.

Nie masz pomysłu na wykorzystanie pudełka? Odeślij je do nas, a my damy mu drugie życie przy kolejnych zamówieniach. W ten sposób razem dbamy o planetę 🌱

Czy przy wymianie rabat zostaje zachowany?

No pewnie!