WYMIANA

Jeśli produkt Ci się podoba, ale rozmiar jest nietrafiony, możesz wymienić go na inny. Poniżej przedstawiamy dwie opcje, jak to zrobić.

1 OPCJA

Odeślij za darmo produkt przez  szybkiezwroty.pl . Koszt wymiany, czyli wysyłki zwrotnej nowego rozmiaru wynosi 15 zł a opłata zostanie pobrana przez kuriera lub możesz ją opłacić w  paczkomacie przy odbiorze paczki.

1. wypełnij formularz zwrotu niewłaściwego rozmiaru produktu na https://szybkiezwroty.pl/pl  wybierając nasz sklep i postępując zgodnie z instrukcją na stronie

2. wypełnij FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR

3. zapakuj produkty w opakowanie zwrotne (możesz użyć tego samego pudełka, w  którym otrzymałeś/aś produkty.

4. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów noszenia, zniszczeń. Produkty muszą posiadać oryginalne metki.

2 OPCJA 

 Jeśli chcesz odesłać produkty w inny sposób niż przez szybkiezwroty, wówczas pokrywasz koszt przesyłki według opłat wybranego kuriera.

1. Wypełnij FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR

2. zamów dowolnego kuriera i odeślij paczkę na adres:

BOLDWEAR Sp. z o.o.

UL. IWASZKIEWICZA 46,

52-211 WROCŁAW

 

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów noszenia, zniszczeń. Produkty muszą posiadać oryginalne metki.

 

Podsumowanie najważniejszych informacji:

– Na zwrot lub wymianę produktu masz 30 dni od momentu otrzymania paczki.

– Koszt nadania zwrotu wymienianego produktu innego niż przez szybkiezwroty pozostaje po Twojej stronie, nie przyjmujemy paczek nadanych "za pobraniem"

– Prosimy o odesłanie produktów w stanie nieużywanym, niezabrudzonym, z metkami.

– Zwrotom nie podlega bielizna.

– Wyślij paczkę bezpośrednio na wskazany adres. Nie odbieramy zwrotów w punktach odbioru.

Częste pytania

Ile mam czasu na zgłoszenie zwrotu?

Wydłużamy czas na zwrot z 14 dni, aż na 30 od dnia otrzymania zamówienia. Zastanów się na spokojnie.

Czy można wysłać zwrot i wymianę w jednej paczce?

A można. Jak najbardziej. Jeszcze jak. Pamiętaj, żeby dołączyć formularze zwrotu i wymiany lub napisać nam w mailu co zwracasz, a co wymieniasz.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce różne zamówienia?

Spokojnie możesz spakować zwroty z kilku zamówień do jednej paczki. Wystarczy, że dopiszesz nam wszystkie numery zamówień w formularzu lub wyślesz info mailem.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Chcesz wymienić produkt? Pomożemy!

Możesz bez problemu wymienić na:

inny rozmiar (na przykład gdy L okazało się za małe)

inny kolor (jeśli granatowy nie do końca Ci podszedł)

Wymiana działa tylko dla identycznego modelu w tej samej cenie. Spodobał Ci się inny model? Najszybciej będzie zrobić zwrot i złożyć nowe zamówienie na wymarzony produkt.

Ważne: wymiany realizujemy tylko dla zamówień krajowych.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki?

Pieniące zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup. Jeśli jednak wybrana została opcja płatności za pobraniem należy zgodnie z instrukcją zwrotów wypełnić FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR. Najczęściej pieniądze wracają na Twoje konto jeszcze tego samego dnia! A nawet w najbardziej skrajnym przypadku nie będziesz czekać dłużej niż 7 dni roboczych.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Tylko w przypadku, jeśli zakupione produkty były opłacone za pobraniem przy odbiorze paczki. Wtedy konieczne jest uzupełnienie numeru konta w FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY BOLDWEAR.

Czy mogę zwrócić produkty przez paczkomat?

No pewnie. Użyj aplikacji InPost lub strony szybkiezwroty.pl Jeśli chcesz nadać zwrot przez innego kuriera niż korzystając z szybkiezwroty.pl, wówczas koszt wysyłki jest po Twojej stronie.

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Możesz zatrzymać nasze pudełko!

Wiemy, że nasze opakowania często znajdują u Was nowe zastosowanie (i super!). Dlatego śmiało możesz odesłać zwrot w dowolnym innym opakowaniu - ważne tylko, żeby produkty były dobrze zabezpieczone na czas podróży.

Nie masz pomysłu na wykorzystanie pudełka? Odeślij je do nas, a my damy mu drugie życie przy kolejnych zamówieniach. W ten sposób razem dbamy o planetę 🌱

Czy przy wymianie rabat zostaje zachowany?

No pewnie!